Avatar billede saturnus Nybegynder
20. marts 2001 - 22:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

første hjemmeside overhovedet

hejsa dette er så min første Hp.
er i ikke flinke og tjekke den ud.
det skal lige siges det er kun fundamentet i hp\'en, men alligevel en begyndelse ik\'

www.whitehat.dk/n_angles

kom med nogle råd det vil glæde mig uanset hvad.
Avatar billede place Nybegynder
20. marts 2001 - 22:19 #1
Det med Java menuen er altså ikke så fedt det tager uforholdsmæssigt lang tid at loade.

Og så ligger baggrundsfarven og tekstens farve alt for tæt op af hinanden. Jeg har meget svært ved at læse teksten.
Avatar billede saturnus Nybegynder
20. marts 2001 - 22:21 #2
hvad kunne jeg da gøre i stedet??
Avatar billede place Nybegynder
20. marts 2001 - 22:29 #3
istedet for menuen eller tekstfarverne

menuen: ja anvende almindelige link. Du kunne definere farverne på link i <BODY> eller rode dig ud i noget css

tekstfarven: Vælg baggrund og tekst farve med kontrast imellem
Avatar billede htx98i17 Professor
20. marts 2001 - 22:30 #4
hvad du kunne gøre i stedet?  det lyder som om at du er tom for ideer, det er ikke godt :o)

ja hva kunne man IKKE lave i stedet :)
Avatar billede saturnus Nybegynder
20. marts 2001 - 22:40 #5
jeg er virkelig dårlig. men hvad kunne jeg gøre i stedet for det java der så
Avatar billede htx98i17 Professor
20. marts 2001 - 22:42 #6
Der er mange andre muligheder, tabeller med tekstlinks, billeder der skifter onMouseOver,

brug evt Macromedia Dreamweaver, det er et godt program, også for nybegyndere...
Avatar billede saturnus Nybegynder
20. marts 2001 - 22:43 #7
ja det sagde min ven fra klassen og han ville tage det med til mig i morgen, men kunne squ ikke vente*S*
Avatar billede htx98i17 Professor
20. marts 2001 - 22:44 #8
okay, så gå iseng og vent til imorgen :o)

eller du kan jo begynde at lege med photoshop, så du kan lære at lave noget flot grafik...
Avatar billede saturnus Nybegynder
20. marts 2001 - 22:46 #9
hmmm, jeg tror skam jeg vil gå ind på højhuset og lege i stedet. men i skal squ have tak
Avatar billede intersurf Nybegynder
21. marts 2001 - 19:46 #10
SURT!
På min pc (hvis det kun er min) går teksten ind under java menuen! Jeg kan ikke se hvad der står! :-)