Avatar billede n0rden Nybegynder
21. januar 2005 - 16:35 Der er 6 kommentarer

Hvordan brænder man dem?

Hey..

Jeg har en dvd brænder og nogle dvd skiver.
Så vil jeg gerne vide hvordan jeg evt. kan brænde downloadet film ud på dvd skiver så jeg kan se på dvden.
Ved godt der er mange tråde men tror min er anderledes.
Jeg har Shrink og nero (det nyeste)
Jeg har prøvet 2 gange. mine film er Troy.avi og andre. hvad skal jeg gøre har prøvet med nero: data dvd osv. men det virker ikke når jeg sætter dem i dvden.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Spotgun Seniormester
21. januar 2005 - 16:37 #1
*ehem* ... læs reglerne for eksperten...
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
21. januar 2005 - 16:38 #2
Aller først synes jeg du skal vise et link til hvor man lovligt kan downloade Troy.
Avatar billede anykey Nybegynder
21. januar 2005 - 16:39 #3
ja tak.. jeg ville faktisk også have interesse i sådan et link, selvom filmen ikke er så god igen...
Avatar billede n0rden Nybegynder
21. januar 2005 - 16:46 #4
Det var et eksempel..?
Avatar billede n0rden Nybegynder
21. januar 2005 - 16:47 #5
Det ser underligt ud ja. men detj ge vil have brændt ud er Cs film. på dvd som jeg skal bruge til projekt i næste uge.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
22. januar 2005 - 11:42 #6
Du kan ikke afspille *.AVI film i alm dcd afspiller, med mindre det er en med divX. Du skal formatere filmene til enten MPEG2 eller måske MPEG1 (VCD) for at kunne afspille dem igen.
Men ellers gør du det rigtigt, du kan godt lave en data DVD med MPEG film, og smide i dvd'en, der åbnes normalt en browser vindue hvor du kan vælge hvilke film du vil se

Håber det var svar nok