Avatar billede martin_moth Mester
21. januar 2005 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Saalbach: Overnatning uden reservation?

Har bestilt et hotelværelse i Saalbach næste uge.
Tænkte på at tage derned dagen før og så satse på at finde et sted at sove (2 personer). Er der nogen der har erfaringer med dette? Er det umuligt at finde noget, eller er der ALTID et elelr andet ledigt - jeg kan evt. køre lidt uden for Saalbach, hvis det bliver nødvendigt (er i egen bil)..

Anyone?
Avatar billede uja Nybegynder
24. januar 2005 - 13:52 #1
Jeg ved faktisk ikke om der er nogen chance for at finde et ledigt værelse, hvis du bare tager derned og opsøger et hotel det sikreste ville jo helt klart være at bestille på forhånd som du åbenbart også har gjort? Under alle omstændigheder så god tur, og hils staff'et nede på Underbar =D
Avatar billede martin_moth Mester
24. januar 2005 - 15:45 #2
Har bestilt. Men tager derned dagen før, og mangler således et sted første aften.

Det var bare hvis nogen før havde været i samme situation, og kunne fortælle om det er muligt at finde noget, og hvor der evt. er bedst mulighed for at finde noget.
Avatar billede martin_moth Mester
26. maj 2005 - 14:59 #3
lukker