Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2001 - 20:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

sang

Jeg mangler en sang, der hedder So Far og bandet er Superheroes, nogen der kan komme på napster med den eller lignende.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. marts 2001 - 20:35 #1
Du beder os da ikke hente en sang til dig??? Det ved du udemærket godt vi ikke må.
Avatar billede repsac Nybegynder
20. marts 2001 - 20:36 #2
Er du sikker på at det er helt legalt at hente den?
- ellers kan dette spm. være din \"dødsdom\" ... ;o)
Avatar billede berg Nybegynder
20. marts 2001 - 20:37 #3
Det er dumhed så det batter!
Avatar billede aneez Nybegynder
20. marts 2001 - 20:37 #4
det ved du jo lige så godt som jeg ikke er lovligt...

du for ikke mig til at gå på napster :))

/Aneez
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2001 - 20:37 #5
Jeg ved det ikke, men hvis en ligger inde med den vil jeg da gerne have den ellers hvis det er ulovligt lukker jeg selvfølgelig.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2001 - 20:39 #6
Ok lukker

Mark Mikkelsen
Icq 92064248
www.zequenze.dk
Avatar billede repsac Nybegynder
20. marts 2001 - 20:39 #7
Hvis \"Superheros\" ikke spreder deres musik, eller dét stykke musik, gratis er det vel ulovligt(?)
Avatar billede aneez Nybegynder
20. marts 2001 - 20:40 #8
hmmm... noget sir mig at det er umuligt at kunne bruge en computer og samtidigt ikke vide at mp3 musik er ulovligt....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2001 - 20:40 #9
Jamen det ved jeg ik om de gør. :-( I må meget undskylde men jeg er ikke klar over om dens \"rettigheder\" osv.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2001 - 20:42 #10
Ja det ved jeg godt men nogen \"ukendte\" bands ligger nogen gange sange ud, tv2 har sågar gjordt det engang.
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
21. marts 2001 - 03:59 #11
aneez-mp3 er så sandelig ikke forbudt!!Det er et format til komprimere musik i så det ikke fylder så meget.At det bliver brugt på Napster gør ikke formatet ulovligt!