Avatar billede jopech Nybegynder
21. januar 2005 - 01:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af styresystem, under opstart af pc?

Hej
Jeg har det problem at når Pc'en booter op spørger den efter hvilket styresystem jeg vil anvende, problemet er at jeg kun har installeret et styresystem, vælger jeg styresystem to kommer der en fejl med at windows ikke kan starte da der mangler en fil.
Hvad kan jeg gøre så den booter automatisk, uden at man skal vælge?
På forhånd tak :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. januar 2005 - 02:05 #1
højre klik på denne computer - egenskaber - avanceret - (start og genoprettelse) instilliger.

Der kan du selv bestemme hvor mange sek. der skal gå hvis de skal gå og hvad den skal køre
Avatar billede off-line Nybegynder
21. januar 2005 - 02:07 #2
I windows findes der et lille program som hedder msconfig, det har et ikon som
nærmest ligner en skrivemaskine. Der kan du gå ind i boot.ini/check all boot
paths. Der kan du fjerne den.
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. januar 2005 - 02:37 #3
mange tak for point
Avatar billede jopech Nybegynder
21. januar 2005 - 02:39 #4
Tak for svaret begge to ;)
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. januar 2005 - 02:41 #5
det var så lidt. det er rigtig nok man kan som gotfred skriver. men den er ikke særlig bruger venlig som den jeg henviser til. men smag og beha.

bare dit problem blev løst