Avatar billede 2hard2get Nybegynder
20. januar 2005 - 23:06 Der er 6 kommentarer

www.danmarksguiden.dk & www.pengeguiden.dk

Jeg har for et stykke tid siden købt www.danmarksguiden.dk & www.pengeguiden.dk

Nu er det så jeg begynder at tænke, hvad skal jeg egentlig med dem. Er der nogen der har gode forslag og er der evt nogen som har lyst til at arbejde med på den ide som det nu må ende op med at blive.
Avatar billede staz Nybegynder
28. januar 2005 - 10:29 #1
Hvorfor køber man et domaine hvis man ikke har et formål med det? =)

Pengeguiden.dk kunne være en portal hvor man udvikler små guides til hvordan man sparer penge. Lidt ala "rene ord for pengene" bare på nettet. Forum er også en stor mulighed her, og der er jo uanede muligheder for at tjene penge på nyhedsbreve da alle der er vilde efter at spare penge læser et tons reklamer igennem for at finde det billigste =)
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
29. januar 2005 - 16:20 #2
send lige en mail til mig: mail@hotplanet.dk - så jeg lige kan få din adresse ;)
Avatar billede logsuppe Nybegynder
31. januar 2005 - 02:50 #3
danmarkguiden > turistattraktioner, camping, hoteller i dk osv...
Avatar billede procept Nybegynder
23. marts 2005 - 21:00 #4
Jeg har et par forslag !
Send en e-mail til mig.

poul@1web.dk
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:55 #5
Hej.. Send lige en mail til jesper@websilent.dk ;)
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:41 #6
Point til - logsuppe