Avatar billede martin1503 Nybegynder
20. januar 2005 - 18:14 Der er 1 kommentar

Netgear USB netkort finder ikke Netgear Router

Jeg har fået installeret trådløst bredbånd, men min bærbar med Win Xp kan ikke komme ordenlig i kontakt med den trådløse Netgear router.

Fortæller mig at forbindelsen er meget svag - selvom jeg er lige ved siden af routeren, og jeg kan ikke se noget i Internet Explorer!

Jeg har en iMac, som har en trådløs D-Link USB forbindelse - som finder og connecter fint med routeren.

TDC er ikke til meget hjælp på dette spørgsmål
Avatar billede mikaelandersen Nybegynder
11. februar 2006 - 16:16 #1
Hej Martin...

Jeg havde  nogen lunde samme problem, jeg kunne godt se routeren men kunne ikke komme i kontakt med den overhovedet... Jeg har dog et PCMCIA-kort. Jeg er 100% sikker på du skal gøre det samme som jeg gjorde.

Jeg hentede det nyeste software til netkortet og det nyeste firmware til routeren,  så virkede det...!
Prøv det! Det er jo et forsøg! :-)