Avatar billede gnilre2 Nybegynder
20. januar 2005 - 17:53 Der er 5 kommentarer

Printable Dvd-skiver brænding.

Har en Medion (nyeste model) med indbygget Pioneer K14L combo dual layer cd-dvd brænder. Kører fortrindeligt men, når jeg brænder en printabel dvd-skive kommer jeg ca 40 min ind i en 2 timers film og så begynder den at hakke for til sidst at gå helt i stå ?? Når jeg brænder på alm. dvd-skiver er der tilsyneladende ikke noget i vejen. Hvorfor ?? Jeg har godt nok kun prøvet 2 forskellige mærker, h.h.v. Datawrite 8x4,7GB og Ritek også 8x4,7 GB. Begge disse brændinger foregik ved hastighed 2x Er der nogen der ved hvor man køber printable skiver i løssalg så man evt. af denne vej kunne prøve nogle forskellige for at finde det bedste produkt uden man mindst skal købe 25 ad gangen. På forhånd mange tak for et problemløsende svar. Gnilre2
Avatar billede dmskay Nybegynder
20. januar 2005 - 18:56 #1
det er sikkert media der er ballade med, jeg bruger TDK printable og har ingen problemer godt nok med en NEC brænder.
Avatar billede nilsen Nybegynder
20. januar 2005 - 22:50 #2
gd
eller feks verbatim, som jeg har brugt på ovennevnte uden problemer.
N
Enkelt køb på internettet lønner seg dårlig - da de jo skal ha fragt i tillæg.
Men enhver dataudstyrs forretning må da ha flere type skiver?
N.
Avatar billede gnilre2 Nybegynder
22. januar 2005 - 09:37 #3
Hej nielsen:
Jeg prøver at købe nogle verbatim i dag. Det er der åbenbart mange der synes er noget af det bedste.
Skal jeg forstå at du har en comp. med Pioneer-K14L i ligesom mig.?
Tak for dit indlæg
Avatar billede nilsen Nybegynder
22. januar 2005 - 22:23 #4
gA
Ja det stemmer og har gode erfaringer med verbatim skivene
mvh
Nilsen
Avatar billede hamfelt Nybegynder
27. januar 2005 - 21:01 #5
Hej

Jeg har haft store problemer som du ovenfor nævner med brændte printable DVD'er. Jeg har måttet smide mange fejlbrændte Verbatim-DVD-R'er ud. Jeg anvender en Plextor brænder. Jeg er gået over til at brænde med 2x hastighed og har ikke haft problemer med de printable DVD'er siden. Jeg ved ikke hvorfor de er så dårlige - jeg har aldrig haft problemer med ikke-printable DVD'er