Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:26 Der er 48 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke finde godt webhotel

Hej, jeg synes ikke rigtig jeg kan finde et godt webhotel der indeholder disse ting:

·    Windows styresystem
·    Windows IIS internet server
·    200+ MB plads
·    Min. 100MB til MySQL
·    ASP-understøttelse
·    PHP-understøttelse1
·    SSI-understøttelse
·    SSL-understøttelse
·    ASP-komponenter
o    Dimac W3 JMail
o    AspImage
o    AspPDF1
·    2+ Subdomæner
·    10+ Email konti
·    Ubegrænset antal email alias
·    Webmail
·    Statistik
·    Daglig Backup

1Enten PHP-understøttelse eller AspPDF

Prisen skal helst holde sig under 300 kr og det er til erhvervs brug. Håber i kan hjælpe mig?
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:27 #1
300 pr måned eller pr år?
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:29 #2
http://www.wannafind.dk/ - jeg er lidt i tvivl omkring aspimage dimac w3 jmail og aspPDF. ellers skulle kravene vidst være opfyldt.

Og deres stabilitet er fortræffelig
Avatar billede giang Nybegynder
20. januar 2005 - 14:29 #3
Prøv at søge på www.webhostpriser.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:31 #4
http://www.enavn.dk/cgi-bin/index.cgi?vis=webhoteller

deres service kan jeg også stå indefor.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:32 #5
det er 300 kr pr. måned
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:33 #6
tjekker lige de forskellige sider
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 14:34 #7
http://www.danhost.dk/page.asp?id=smallbusiness_webhotel - har det meste.. Med udentagelse af Dimac W3 JMail og SSL... Men det er det bedste forslag jeg kan finde.
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 14:36 #8
Nå det var 300 månede - så kan du også vælge coperate eller webfarm hos danhost.dk, der får du noget JMAIL med, men kan stadig ikke finde noget med SSL.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:38 #9
jeg har danhost lige nu og deres oppetid er ikke særlig imponerende
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:39 #10
det eneste wannafind ik lige har er SSL så vidt jeg kan se. og ved Enavn skal det købes som en ekstra service. eller burde begge disse host opfylde dine krav.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:40 #11
SSL er en meget vigtig del da det skal bruges til eshop - der skal man bruge SSL til dankort betaling
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 14:41 #12
Okay.. De skriver ellers at de har god oppetid.. Hvilken type har du, og ved du hvormeget nedetid du har? (Overvejer selv at skifte til danhost.dk)
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:43 #13
wananfind har SSL.
Tror problemet med danhost er at ASP hos dem er sårbar. Går det ned på et site går det ned på alle deres sites. Kommer som regl hurtig op igen men irriterende
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 14:43 #14
triple-x ved wanna-find.dk skal man vælge mellem php og asp.. Man kan ikke få begge dele samtidigt..
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:43 #15
bare fordi de skriver de har god oppetid er det ikke ensbetydende med de har ;)

Jeg ved ikke om wannafind ikke har SSL den er ikke listet. du kan evt ringe til dem. de er meget venlige i telefonen og bruger gerne tid på at hjælpe dig med alle de spørgsmål du skulle ha. Det er ihvertfald min erfaring med dem.
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:44 #16
basementjack - ja det er helt korrekt, men som jeg læser biver.dk's spørgsmål så skal der bare enten være ASP med aspPDF eller PHP understøttelse. kan evt være mig der tager fejl.

Likedon - tak for bekræftelsen med SSL
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:45 #17
om deres stabilitet er bedre end danhost vil jeg ikke udtale mig om, men kan jo komme til at ligge på en uheldig server, som har for mange kodehoved der sidder og laver dårlige sider (mig :-))
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:45 #18
SSL det står i deres menu det skulle ikke være så svært at finde koster 10,- ekstra/md
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 14:46 #19
likedon -  jamen er det så ikke et spm om at vælge Coperate hos danhost.dk så der er få kunder på den server man er på?..
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:46 #20
Der skal være både ASP, PHP og aspPDF
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:47 #21
min fejl ;) havde ik set den
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:47 #22
daglig back koster også ekstra, og man kan alligevel ikke regne med den.
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:48 #23
base...>> jow men det koster ekstra - og ja jeg er reseller af begge
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:49 #24
Okay, Enavn ser ikke ud til at understøtte de kompontenter du søger da de bruger Chili ASP

Så må jeg desværre melde pas. kender ikke nogen der kan leve op til de krav.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:49 #25
Min fejl, der skal være ASP
Og så skal der enten være PHP eller ASPPDF
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:49 #26
biver>> kan du bestemme dig skal der både være php og asp eller var det php og aspPDF
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:50 #27
ok
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:51 #28
Okay så er Wannafind mit klart bedste bud

om man kan regne med deres daglige backup er jeg ikke klar over, da jeg aldrig har haft brug for denne.
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:51 #29
Skal du bruge SSL på hele websitet eller kun ved checkout (dette foregår jo normalt på en udbyders gateway)
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:51 #30
det var en gennerel kommentar til at man kan ikke(skal ikke) regne med en udbyders backup, men skal selv lave den.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 14:52 #31
der skal være ssl på et bestemt subdomæne
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 14:53 #32
jeg stemmer også på Wannafind har da en 30 stk til at ligge hos dem, dog de felst under deres andre koncepter, men de står jo i samme rum
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:54 #33
ja likedon, det kan vi sagtens blive enige om stol aldrig på backup tag din egen.
Avatar billede likedon Nybegynder
20. januar 2005 - 15:21 #34
smider lige et svar i det tilfælde at der skulle falde et par pt af
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 15:53 #35
kommer i med nogen svar?
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 15:54 #36
også triple-x
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 15:54 #37
jamn det kommer her håber du kunne bruge vores erfaringer til noget. og held og lykke med projektet
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 15:54 #38
svar?
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 16:04 #39
basementjack - hvis du føler dig snydt må du godt få en sjat fra mig du brugte trodsalt også din tid på at finde noget.
Avatar billede basementjack Nybegynder
20. januar 2005 - 16:06 #40
Nej tak, er ikke den store point-rytter.. Var bare lidt forvirret da han sagde "kommer I med nogen svar" og så skrev "også triple-x".. :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 16:08 #41
helt iorden :D
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. januar 2005 - 16:42 #42
Er du opmærksom på at hvis du skal have ssl, skal du have et certifikat(Når du nu kører eshop med dankort), og det koster omkring de 5000 pr. år. Og det skal være Verisign eller tdc(Er lidt usikker der), da det er det eneste PBS understøtter.

Så den skal du have i tankerne
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. januar 2005 - 16:50 #43
Du kan bruge TDC, de tager 4500 kr. hvis du vil have Wildcard på det... lig 15.000 Kr oveni. Verisign er lidt billigere
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. januar 2005 - 16:55 #44
Så det letteste er at finde et webhotel der har en betalingsgateway og bruge deres løsning. Det gør Wnnafind, de tager 149 kr. om måneden for det
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. januar 2005 - 16:56 #45
men derudover kommer oprettelse af indløsningsaftale hos PBS, det koster 1000 kr. og så hvad Wannafind vil have i oprettelse
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. januar 2005 - 17:00 #46
Jeg har allerede eshop... ville bare have et nyt webhotel da jeg ikke var tilfreds med danhost
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. januar 2005 - 17:17 #47
Ja... men du skal vil have en betalingsgateway... eller så skal du selv gøre det og det koster knaster
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. januar 2005 - 19:11 #48
Jeg kan varmt anbefale www.unitspeed.dk dem bruger jeg selv. God service og support.
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. januar 2005 - 09:47 #49
Jeg er netop skiftet fra www.struer.net til www.concor.dk. Se http://www.concor.dk/webpages/webhosting/webhotel.asp for nærmere detajler, jeg har valgt Mega. Det koster 99,- + moms pr. måned.

Jeg MENER de understøtter hvad du har brug for. Dog ved jeg de ikke tager daglig backup. Det skal man selv gøre, men du får et Kontrolpanel med i pakken, hvor du kan ZIP'e indholdet fra dit webhotel og downloade ZIP-filen.
Avatar billede moonlight Nybegynder
23. januar 2005 - 19:49 #50
mit bud vil være www.hostingsuite.dk ...de er til at snakke med og så er de rigtig stabile...