Avatar billede wiuff Nybegynder
20. marts 2001 - 19:36 Der er 1 kommentar

.htaccess og mySql

Jeg har et domæne på Freepaq.dk og vil i den forbindelse bruge til at checke brugernavn/password op mod den mySql database som Freepaq stiller til rådighed.

Jeg har efter en del søgning kommet frem til følgende .htaccess fil, men desværre giver det en HTTP 500 fejl. (hvilket jo nok skyldes en fejl i min .htaccess fil). Jeg kan ikke umidlbart gennemskue hvad der er galt, så måske en af jer kan?
--------------------------------------------
Auth_MySQL_Info server brugernavn psasword
Auth_MySql_DB min_db
Auth_Mysql_Password_Table min_users_table
Auth_MySQL_Username_Field user_field
Auth_MySQL_Password_Field pass_field
Auth_MySQL_Encrypted_Passwords off

AuthName \"<--Meget hemmeligt sted!-->\"
AuthType Basic
require valid-user
-----------------------------------
Selvsagt har jeg ændret oplysninger så der ingen faktuelle oplysninger er.
På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
19. april 2001 - 10:04 #1
Det hjælper ikke meget, når du ikke fortæller HVILKEN fejl 500... :)
Et eller andet sted er der en fil der sikkert hedder error.log (findes sikkert et sted i din Apache-struktur). Der står mere præcist hvad der er galt.