Avatar billede jb-bee Nybegynder
20. januar 2005 - 10:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontaktpersoner i Office 2002

Hejsa,

Under min "kontaktpersoner" har jeg oprettet flere mapper så det ser således ud:

+ Kontaktpersoner
  - Finland
  - Norge
  - Danmark

Mit problem er følgende at når jeg så går ind og opretter en ny mail og vælger "Til" så "Vælg navne" vinduet kommer op. Så står "Finland" i "Vis navne fra:" som default.

Dette er et træls problem da mine primær kontaktpersoner stadig ligger under "kontaktpersoner" og jeg gerne vil have den som default når jeg skal vælge navne.

Nogen der har løsningen på dette problem, har forsøg med mange ting.

Microsoft Windows XP SP2
Microsoft Outlook 2002 (10.6515.6714) SP3 - fuld opdateret.

Nogen der har oplevet noget lignende?
Avatar billede falster Ekspert
20. januar 2005 - 14:48 #1
Medens du står i Indbakke - Microsoft Outlook, vælg menu "Funktioner", klik på punkt "Adressekartotek...". I "Adressekartotek" vælg  menu "Funktioner", klik på punkt "Indstillinger...". I faneblad "Adressering" brug øverste rulleliste "Vis denne adresseliste først:" til at vælge "Kontaktpersoner".
Avatar billede morten_leth Nybegynder
20. januar 2005 - 15:05 #2
Jeg vil give Falster fuldstændig ret, og synes han skal have pointene, er jeg ikke flink... ;)
Avatar billede jb-bee Nybegynder
20. januar 2005 - 15:13 #3
Jeps havde fundet ud af det og dit svar beskriver udemærket fremgangsmåden for at ændre det.