Avatar billede cantona2000 Nybegynder
19. januar 2005 - 18:47 Der er 1 kommentar

Problemer med at connecte med headset.

Halløj i hytten.

Jeg sidder over ved min niece, som har et problem med sin MSN. Hun kan ikke få forbindelse igennem når hun prøver at starte en stemmesamtale. Headmic virker fint, men den skriver at der ikke kan connektes. Webcam kører fint og uden problmer.

Jeg kan forestille mig at det er noget router problem, men er ikke en haj til det, så har brug for noget vejledning. Er der et sådan gør du link ?

På forhånd thanx....
Avatar billede leblodia Nybegynder
19. januar 2005 - 18:53 #1
Du kan på nedenstående link se hvilke porte MSN bruger:

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=324214&product=WinMsgr