Avatar billede chrnb Nybegynder
20. marts 2001 - 17:50 Der er 11 kommentarer

2 GB grænse på filstørrelsen i win98?

ka det passe at der en øvre grænse for filstørrelser under win 98?
lidt irreterende når man skal optage film....
Avatar billede blood Nybegynder
20. marts 2001 - 17:51 #1
Ikke så vidt jeg ved Jeg har lige lavet en backup af mit mp3 drev og det blev til en 3 gb ghost fil
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. marts 2001 - 17:51 #2
øhmmm det tror jeg ikke, men ved fra vores eget gamle matrox-tv, at den ikke kunne optage mere end ca. 2GB filer.
Og det er win98 der er den skyldige ved jeg ikke, men tror det ikke.
Avatar billede repsac Nybegynder
20. marts 2001 - 17:52 #3
NEJ! Det er kun win95 ... måske hvis du har en eller anden beta-version, men jeg tror det ikke.
Avatar billede repsac Nybegynder
20. marts 2001 - 17:53 #4
Uff! - Jeg fucker lidt for meget up ... jeg trode det var HD-størrelsen du snakkede om. Min fejl! Undskyld!
Avatar billede kaspikov Nybegynder
20. marts 2001 - 18:06 #5
Hvis du ikke kan allokere mere end 2GB er det fordi dit filsystem er FAT og ikke FAT32. FAT kan ikke allokere mere end 2 GB og sådan er det bare. Hvis du skal bruge et større drev eller finde resten af din plads, så skal du konvertere drevet. Dine filer bliver ikke slettet af den grund.
Du skal gå ind i Tilføj/Fjern programmer, så skal du gå ind i Windows Komponenter og under systemfiler eller noget i den ret skal der være noget der hedder Drevkonvertering. Hvis det er installeret så finder du det et sted under Tilbehør!

/Casper
Avatar billede kaspikov Nybegynder
20. marts 2001 - 18:08 #6
HD Størrelse igen, arbejder på sagen undskyld...
Avatar billede msmows Nybegynder
21. marts 2001 - 20:24 #7
Avi-filer har en grænse på 2GB
Avatar billede svuppenator Nybegynder
22. marts 2001 - 11:26 #8
Det kommer an på hvad man laver sine AVI filer i.
Hvis du laver dem i f.eks flaskmpeg og de bliver mere 2gb fucker flask filen op.
Avatar billede svuppenator Nybegynder
22. marts 2001 - 11:29 #9
Fat32 har en fil grænse på 4gb. og fat16 fil grænse på 2gb. Så gør som kaspikov siger...
Avatar billede msmows Nybegynder
22. marts 2001 - 11:58 #10
Sorry, men Avi har en 2 GB grænse uanset programmet. Nogle programmer kommer udenom problemet ved at bruge mindre filer for senere at sammenføje dem.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2001 - 10:55 #11
skal vi lige det er tid til at lukke??
bare så der er styr på spørgsmålene.