Avatar billede thesphinx Nybegynder
19. januar 2005 - 14:55 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

Lidt vurdering af et design

Jeg har siddet og bakset lidt med et design et lille stykke tid og synes jeg har set mig blind på det, så jeg vil egentlig gerne have en lille vurdering af jer.;-)

Hvordan ser det ud, passer farverne osv osv..

Linket er.: http://www.web-town.dk/webny/default.asp
Avatar billede goose Nybegynder
19. januar 2005 - 15:07 #1
Jeg syntes det ser hammer godt ud og jeg har faktisk ikke rigtig noget at sætte en finder på.
Jeg har kun kigget på den rent visuelle og ikke på koderne overhovedet.
Farvevalget er lige i min stil

Du kan godt være stolt af dit projekt.

/Goose
Avatar billede b_ball Nybegynder
19. januar 2005 - 15:21 #2
Jeg syntes ikke indholdsrammerne og rammen rund om hele siden passer samme og jeg syntes ikke bg farven er god!

Rigtig flotte rammer til indholdet!
Avatar billede loevgaard Praktikant
19. januar 2005 - 16:32 #3
Fjern den orange bg, den er en alt for stor kontrast til resten af siden...
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2005 - 17:01 #4
hedder den farve orange?? Troede den var tættere på brun... Anyway, har altid sat stor pris på lidt anderldes farvevalg bare sådan for at hele internettet nu ikke skal blive blåt og hvidt fordi en klog mand tilfældigvis har sagt at de farver udstråler troværdighed. =D
Men må nok give ret i at de her farver ikke lige passer skide godt sammen, baggrunden er for råbende til de mere diskrete farver selve siden har.
Designet ser meget winXP agtigt ud med rammerne osv. Ikke noget jeg personligt ville lave, men flot er det jo, og ser meget professionelt ud.
Vil gerne give 9med en pil op, er en ganske pæn side, men ikke den store nytænkning og så en helt forkert baggrund.

Håber det kunne bruges
Avatar billede thesphinx Nybegynder
19. januar 2005 - 18:17 #5
Må sige i indtil videre har fortalt mig noget jeg egentligt godt vidste.. Baggrunden skal ændres og så sidder jeg med et par idéer til at ændre en smule på rammerne..
Havde dog stirret mig fuldstændig blind på designet og manglede lidt feedback..;)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
20. januar 2005 - 14:55 #6
Jeg er kommet til senere, og har ikke set den orange baggrund, men den nye grå synes jeg nu heller ikke passer. Jeg tror at en kontrastfarve, eller anden grå nuance ville være pænere, men sådan er vi jo forskellige :-)

Rent visuelt synes jeg også at du skal have menupunkter hele vejen over, og at der er for meget "luft" i topbanneret.

Ellers virker siden meget gennemført, og behagelig at se på. Jeg er vild med menuen, den fungerer godt og flydende.

IE 6.0
Avatar billede thesphinx Nybegynder
21. januar 2005 - 08:31 #7
Takker for jeres vurdering..
hammerhead smid et svar så får du også lige et par point..:)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
21. januar 2005 - 09:20 #8
Et svar :-)
Avatar billede thesphinx Nybegynder
21. januar 2005 - 10:08 #9
Husk lige at markere det som et svar..;-)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
21. januar 2005 - 10:26 #10
hehe - jaja, det skal jeg nok :-)

Sådan.
Avatar billede saucer Nybegynder
21. januar 2005 - 10:39 #11
Rigtig nice design, men synes nu at farver er lidt for mørke og kederlige
i længden.

Prøv at lave baggrunden lidt lyser.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2005 - 22:00 #12
Det er ellers et nice design!!!! kan specielt godt lide "fold-out" menuerne
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. januar 2005 - 00:55 #13
Syntes der er nogle pixelfejl.. Nogle få steder skidtet lige har rykket sig nogle få pixels..

Koden er også nydelig.. Dog med undtagelse af <table> i <table> ;)

Ellers rigtig godt arbejde!
Avatar billede saucer Nybegynder
24. januar 2005 - 08:23 #14
Tak for points