Avatar billede jolo1 Nybegynder
20. marts 2001 - 17:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mailbox

Vi har lavet en hjemmeside i vores faglige klub http://hjem.get2net.dk/dotcom/ men mangler en mailbox hvor vores kollegaer kan skrive ind til os, vi har den \"trælse\"eller normale e-mail link hvor outlook åbner sig, men ville heller have en box hvor folk kunne skrive i og bare send....undskyld nybegynder
hilsen jolo1
Avatar billede nute Nybegynder
20. marts 2001 - 17:09 #1
hvis du skal ha en \"mail utsendelses side\", så kan du ikke gjøre dette i HTML...du må skrive i et serverside språk som ASP, JSP eller PHP...

/nute
Avatar billede syserror Nybegynder
20. marts 2001 - 17:13 #2
www.anything.dk

Kig under service.
Avatar billede syserror Nybegynder
20. marts 2001 - 17:13 #3
Avatar billede netsrac Praktikant
20. marts 2001 - 17:14 #4
nute >> Nå ? hvad er der nu galt i <form action=\"mailto:dig@domain.dk\" method=\"post\">
?

www.wservice.dk tilbyder også en sådan service, kig under mailform.
Avatar billede smms Nybegynder
20. marts 2001 - 17:20 #5
Avatar billede nute Nybegynder
20. marts 2001 - 17:20 #6
netsrac >> det er det ingenting galt i, *men* (som jolo1 skriver): \"...men ville heller have en box hvor folk kunne skrive i og bare send\". dette tolket jeg dithen at han gjerne ville benytte tilsvarende ASP/JMail... :)

jeg er godt nok nordmann, men ikke dum nok til ikke å tenke på mailto funksjonen ;)

/nute
Avatar billede zhark Nybegynder
20. marts 2001 - 17:38 #7
Jeg har mistet forb. til min side (skift udbyder)
Men det kan FP2000 da lave, se på:
http://home6.inet.tele.dk/schulz
Er der ikke sådan en \"Kontakt menu\" du snakker om?
Avatar billede jolo1 Nybegynder
20. marts 2001 - 19:56 #8
Mange tak for de mange svar..men er på skideren med alt det programmering
hej jolo1
Avatar billede smms Nybegynder
20. marts 2001 - 20:14 #9
Whitehat er nem http://www.whitehat.dk/demo/formmail/formmail.php3 er den version man får uden at lave om på noget
Avatar billede zhark Nybegynder
20. marts 2001 - 20:24 #10
Kan du lave: http://hjem.get2net.dk/dotcom/
Kan du vel også indsætte den sende formular fra FP2000!?
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. marts 2001 - 23:03 #11
Get2net stiller  FormMail til rådighed. Hvis du kikke i deres support sider kan du se hvordan det gøres. Der skal ikke andet til end lidt HTML.