Avatar billede boselbach Nybegynder
19. januar 2005 - 01:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

addresse navn i irc

Hej
Jeg har et lille spørgsmål, jeg chatter en smule på irc, jeg har set der er nogle der har nogle ip addresser som f.eks.  hello.there.im.a.sucker.com hvordan laver man sådan en addresse?
Skal man have en shell konto eller?

Mvh Bo
Avatar billede boselbach Nybegynder
24. januar 2005 - 23:40 #1
hmm ingen svar? så lukker jeg igen
Avatar billede boselbach Nybegynder
24. januar 2005 - 23:40 #2
.
Avatar billede czar Nybegynder
31. januar 2005 - 16:02 #3
en shell ting, eller muligheden for at sætte din egen reverse dns

du skal være klar over at i de mere seriøse omgangskredse anses det for dnsspa, og et perm ban er sandsynligt
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
23. februar 2005 - 11:24 #4
Du skal købe domænet. Evt. "stinker.dk" og så skrive/ringe til din udbyder og få dem til at lave din reverse-DNS adresse om til f.eks. f0j.hvor.her.stinker.dk hvis du kan dokumentere at det er DIG som ejer domænet "stinker.dk". Så skulle de ændre det. :-)