Avatar billede annitta Nybegynder
18. januar 2005 - 23:43 Der er 5 kommentarer

Apache Version 1.3

hejsa jeg vil hør om noget kan hjælp mig jeg skal ha den her til at pege på noget stykker www.domæne.dk www.domæne1.dk og subdomæne der til men vor dan gør jeg li det ved jeg ikke jeg har prøve at ændring i den her conf men kun localhost virke heletid
Avatar billede annitta Nybegynder
19. januar 2005 - 12:47 #1
Apache subdomain's

Hejsa...

Jeg har nogle problemer med at oprette subdomain's i apache

den laver nogle fejl og vil ikke starte apache når jeg prøver at oprette et subdomain!

Jeg kan fanges på msn messenger: bonnie_basse_2004@hotmail.dk
det er nok den bedste og hurtigske måde at løse problemet på!

>>>
Avatar billede annitta Nybegynder
19. januar 2005 - 19:23 #2
### Section 3: Virtual Hosts
#
# VirtualHost: If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#
# Please see the documentation at <URL:http://www.apache.org/docs/vhosts/>
# for further details before you try to setup virtual hosts.
#
# You may use the command line option '-S' to verify your virtual host
# configuration.

#
# Use name-based virtual hosting.
#
NameVirtualHost 83.91.41.214>

<VirtualHost 83.91.41.214
#ServerAdmin
ServerName www.netmail.dk>
ServerAlias netmail.dk>
DocumentRoot "C:/AppServ/www"
</VirtualHost

så får jeg error når jeg reload den og er nød til at sæt firkant
forand i geng ellers vil den ikke start i geng håber noget kan hjælp
Avatar billede zanfyste Nybegynder
07. februar 2005 - 10:50 #3
tror godt jeg kan hjælpe dig når jeg kommer hjem skal jeg nok svrive nærmere om det jeg har også selv haft lidt problemer med det Hilsen Simon
Avatar billede annitta Nybegynder
08. februar 2005 - 18:26 #4
oki det vil vor dejligt
Avatar billede zanfyste Nybegynder
08. maj 2005 - 18:26 #5
har du fået det til at virke annitta