Avatar billede ssa Nybegynder
18. januar 2005 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl på harddisk med Windows Xp home - kan den reddes?

Efter en dvale ville min maskine ikke starte op igen. På skærmen er der kun Xp logo'et, og der sker ikke mere.
Hvis jeg sætter Xp cd'en i for at prøve en repair, får jeg at vide, at partitionen ikke kendes og at hele pladsen er til rådighed.
Det er ikke så godt, jo. Findes der noget software, som kan reparere dette?
Jeg har mulighed for at sætte disken i en anden XP maskine, hvis det skal være.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2005 - 20:20 #1
Bor du i københavnsområder så har jeg ERD commander Administrators pak der kan sådant noget, men det er købesoftware, så jeg kan selvfølgelig ikke sende dig softwaren, men hvis du kunne komme forbi, så skal jeg se hvad jeg kan gøre
Avatar billede ssa Nybegynder
18. januar 2005 - 21:17 #2
bufferzone> Tak for budet, men jeg har lige valgt at købe softwaren, da jeg tit har brug for sådan noget. Læg lige et svar - og tak for hjælpen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2005 - 21:25 #3
Jeg er selv ret glad for pakken, den kan ganske meget. F.eks. kan du boote på ERD commander CD'en og derefter resette administrator passwordet, eller tilgå date. Et meget nyttigt stykke software til mange ting
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2005 - 21:25 #4
Damm, du ville have et svar, det får du så