Avatar billede j_m_a Nybegynder
18. januar 2005 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PCMCIA USB 2.0-kort

Jeg har et problem med mit nyindkøbte PCMCIA USB 2.0-kort.

I manualen siges der, at man i enhåndshåndteringen skal kunne se:

NEC PCI to USB Enhanced Host Controller
NEC USB Open Host Controller
USB 2.0 Root Hub Device
USB Root Hub

Jeg kan se alle disse, undtagen USB 2.0 Root Hub Device. Der sker slet intet når jeg tilslutter en USB genstand som fx en mus via kortet.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. januar 2005 - 18:50 #1
Nu ved jeg ikke hvilket mærke du har købt. Men jeg har en ældre sandberg model, hvor til der skal ekstern strøm.
Så man skal sætte et lille stik i pcmcia kortet, og så til ps/2. Måske det kunne være det.
Avatar billede j_m_a Nybegynder
18. januar 2005 - 18:54 #2
Jeg føler mig egentlig dum lige nu! Der medfulgte et kabel, der i den ene ende havde et lille stik til pcmcia kortet, og i den anden ende almindelig usb. Nu har jeg sat det det til og det virker! Ikke en super smart løsning med alle de ledninger, men det var et billigt kort.

Tak for hjælpen :D
Avatar billede j_m_a Nybegynder
18. januar 2005 - 18:56 #3
jakobclausen

du skal lige skrive et indlæg som svar, så jeg kan give dig dine velfortjente point ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. januar 2005 - 20:23 #4
-