Avatar billede p_nilsson Nybegynder
18. januar 2005 - 17:40 Der er 1 kommentar

2003 Server og Session

Hejsa

Lavede for et år siden en hjemmeside (ASP), fungerede fint. Så i starten af december udskiftede webhosten til en 2003 Server og siden da har der ikke været andet end problemer :-(

Et underligt problem er at det virker som om at mine session variabler ikke rigtigt bliver registreret længere. Dvs. nogle gange gør de, men når jeg løber variablerne igennem passer de ikke altid med hvad der faktisk vises på siderne? Jeg kan indtaste en side, men får vist en anden side? Jeg kan være skiftevis logget ind og ud, alt efter hvor mange gange og ofte jeg opdaterer siden. Nogle gange virker det, andre gange virker det ikke, der er ikke noget der er konsekvent, andet end at det er temmelig forvirrende :-S

Navigation, visninger og login/logout er styret med session variabler og derfor skyder jeg på at det er variablerne der volder problemer. Er der nogen der kan hjælpe??
Avatar billede p_nilsson Nybegynder
20. januar 2005 - 20:31 #1
Ingen svar? Hvorfor ikke?

I mellemtiden er problemet blevet løst ser det ud til. Problemet lå hos serveren og hvordan den håndterer sessions. Det havde noget at gøre med en process worker. I hvert fald kunne en medarbejder hos webhosten løse problemet, da jeg henviste til det. Da jeg fik min egen worker virkede det.