Avatar billede head-cracker Nybegynder
18. januar 2005 - 12:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget er min maskine værd?

Hey

Jeg overvejer at sælge min nuværende computer med skærm og hele lortet pga. pladsmangel og købe en bærbar.
Men jeg vil gerne lige vide, hvor meget jeg kan regne med at få for den nuværende:

Processor: AMD Athlon XP 1600+
Ram: 2x256 MB Kingston SD ram PC133
Graffikkort: ATI Radeon 9600XT - 256 mb DDR (forholdsvist nyt!)
Lydkort: Creative AudioPCI 128
Harddisk: Maxtor Diamond9+ eller sådan noget - 120GB
Skærm: 19" Medion (forholdsvist nyt!)
Netkort
Diskette drev
52x LiteOn CD-rom drev
8x DVD Dual brænder (forholdsvist nyt!)
MSI 3.0 mus m. black icemat
Mr. Platinum trådløst keyboard
300w AOpen PSU m. lys :P (forholdsvist nyt!)
Standard kabinet m. defekt front

Andet der skal oplyses, så skriv endelig! Er dog på arbejde fra 13-16
Avatar billede locturian Nybegynder
18. januar 2005 - 12:49 #1
Du skal nok ikke forvente meget mere end 3000, da den type computere kan købes relativt billigt efterhånden...
Avatar billede kalp Novice
18. januar 2005 - 12:50 #2
1500-2000kr
Avatar billede kalp Novice
18. januar 2005 - 12:51 #3
2000-2500kr glemte skærmen
Avatar billede locturian Nybegynder
18. januar 2005 - 12:55 #4
Tjae, det er en vurderingssag - Man kan evt. prøve at oprette en internet auktion på den, og se hvad folk vil give :) Der er desværre ikke "faste" priser på sådan noget...
Avatar billede kipolaks Nybegynder
18. januar 2005 - 12:55 #5
enig med kalp..
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. januar 2005 - 13:26 #6
jeg tror også du får mest ud af at smide den på auktion på f.eks. QXL og så evt bare sæet en mindste pris så du er sikker på du får de penge for den du vil ha.
Avatar billede head-cracker Nybegynder
18. januar 2005 - 16:25 #7
OK - Jeg havde nok forventet ca. 3000 da grafikkort, brænder, skærm og PSU er næsten helt nyt - men på baggrund af ram, processor og et kabinet uden front, kan jeg godt se at det nok er ret urealistisk.
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:27 #8
head-cracker>> var det svar nok fra os?