Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
18. januar 2005 - 11:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny hjemmeside

Hej eksperter + div. webdesignere og programmørere

Jeg skal på vegne af en ven, finde en "leverandør" til udarbejdelsen af en ny hjemmeside til hans nystartede firma: Aalborg Have- & EjendomsService

Hjemmesiden skal som udgangspunkt "kun" være en informationsside, der helt overoverordnet beskriver firmaets profil, serviceydelser, kontaktoplysninger, osv.
På sigt kunne det blive aktuelt at udvide siden med ekstra funktionalitet som: online booking, arbejdskalender, login, database, etc.

Derfor bør siden fra start af udarbejdes i en eller anden form for script m.m. Dette gør endvidere den efterfølgende support/opdatering af siden meget nemmere. Ad hensyn til kommunikationsværdien skal designet vægtes meget højt - det skal altså være gennemarbejdet, forståeligt iht. firmaets image/karakteristika og det skal se godt ud. Billeder, noget tekst m.m. foreligger allerede og kan umiddelbart integreres uden ressourcemæssige omkostninger.

Det skal nævnes, at vedkommende IKKE selv har ekspertisen til at modificere hjemmesiden, hvorfor det er vigtigt, at opgaven bliver løst fuldstændig fra start af. I den forbindelse, kan det blive aktuelt med en efterfølgende support fra leverandøren side, idet undertegnede ofte ikke har den nødvendige tid, til at bistå sådan en opgave.

Således ønskes altså et tilbud fra jer eksperter på følgende:

1. Programmering / design af komplet hjemmeside
2. Eventuel efterfølgende support

På forhånd tak og med venlig hilsen
Svend Ottesen
Avatar billede lava Nybegynder
18. januar 2005 - 11:32 #1
Hej Svend
Hvor skal jeg sende tilbuddet hen ?
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
18. januar 2005 - 11:39 #2
Ahh - se det var jo en god pointe! :)
I kan sende tilbudene til: rantzausgade7@stofanet.dk
Avatar billede bromer Nybegynder
18. januar 2005 - 11:41 #3
har du en email man kan skrive til?
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
18. januar 2005 - 11:50 #4
Jeps, den jeg skrev lige ovenover ;)
Avatar billede bromer Nybegynder
18. januar 2005 - 11:54 #5
Det så jeg godt. Jeg læste bare indlæget hvorefter jeg spurgte. Imens havde lava spurgt og du havde svaret :)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
18. januar 2005 - 11:56 #6
Oh I see - helt iorden mester ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2005 - 12:03 #7
Har sendt dig en mail.
Avatar billede mads111 Nybegynder
18. januar 2005 - 12:20 #8
Mail sendt..
Avatar billede retep Nybegynder
18. januar 2005 - 16:18 #9
jeg har også sendt en mail ;)
Mvh
Peter Aude
AT-Orbital.com
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
19. januar 2005 - 09:13 #10
Hejsa

Tusind tak for alle tilbudene. Jeg gennemgår alle tilbud i dybden og vender tilbage hurtigst muligt! ;)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
03. februar 2005 - 22:54 #11
Vi har valgt AT-Orbital ;)

Smider du lige et svar?

Igen, skal alle have en stor tak for deres respons!
Avatar billede retep Nybegynder
04. februar 2005 - 10:08 #12
Tak :)