Avatar billede jfki Nybegynder
20. marts 2001 - 14:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Partition størrelse

Hvis jeg vil installere to styresystemer på hvwer sin partition, hvor stor vil i/du anbefale jeg laver partitionen, min Hd er 45 GB
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. marts 2001 - 14:47 #1
jeg ville dele den i 3!
1 til hvert OS og så en til backup, installationsfiler, spil, osv.
Avatar billede jfki Nybegynder
20. marts 2001 - 14:48 #2
Hvor store skal de hver især være????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. marts 2001 - 14:50 #3
jeg villle giver hvert OS en partition på 10GB (og det er endda meget) og så resten til den 3. partition
Avatar billede tunoxw Nybegynder
20. marts 2001 - 14:51 #4
Jeg bruger 1.1GB til windows98 + programmer, så lave den på omkring 1.5GB
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. marts 2001 - 14:51 #5
kommer an på hvor meget du installerer.... 5GB er MERE end rigeligt til hvert OS.
Her har jeg 2,2 GB til win2k + drev til div. installationsfiler, mail mv.

Bemærk at mine mail ligger på et andet drev, så der altid er \"backup\" på dem ved format :O))
Jeg installerer selv en masse møg, så...
Avatar billede jfki Nybegynder
20. marts 2001 - 14:51 #6
Vil du installere programmer på partitionen indeholdende styresystemerne eller den 3 partition????

Svar og du får dine point!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. marts 2001 - 14:53 #7
ja, det er det nemmeste og ved en geninstallation, slipper du alligevel ikke for at skulle installere dine programmer igen!
Avatar billede tunoxw Nybegynder
20. marts 2001 - 14:53 #8
Jeg har programmer som: hele office pakken, adope photoshop, flash og et par stykker der ikke fylder noget! Jeg vil sige max 2GB per stk.