Avatar billede ghost2000 Nybegynder
17. januar 2005 - 18:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange Cd'er fylder Mac OS

Jeg sad og tænkte på hvor mange Cd'er MacOSX panther fylder, så vidt jeg har fattet er det 3, men jeg er ikk Mac kender så håber jeg kan f å hjælp her...
Avatar billede lemling Nybegynder
17. januar 2005 - 18:48 #1
kommer helt an på hvilken version du bruger.... dengang at jeg pillede med det for et par år siden, var det 3-4, men det var også mac os server
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
17. januar 2005 - 18:55 #2
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. januar 2005 - 19:08 #3
Så vidt jeg husker er det stadig 3 cd'er den fylder, hvis du køber den stand-alone. Hvis du får den med en ny G5 plejer det at ligge på 2 dvd'er i stedet.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. januar 2005 - 05:39 #4
Avatar billede egonspock Seniormester
18. januar 2005 - 11:42 #5
Panther kommer på 3-4 CD'er. For at installere er det tilstrækkeligt med de 2 første, men skal der ekstra drivere til, skal man også have den 3. med. Den 4. CD er Developers Tools, dvs. udviklerværktøjer, som også kan downloades fra http://developer.apple.com/ Den er ikke nødvendig for at installere OSX. Hvorfor spørger du egentlig?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. januar 2005 - 16:23 #6
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
18. januar 2005 - 16:32 #7
Jeg spørger fordi jeg pt bruger windows og jeg overvejer at skifte til mac, og skal egentlig også spørge om der er nogen der ved hvordan man kan lave en simulation af MaxOSX på sin Windows PC, vil nemlig prøve MacOSX på min Windows Computer inden jo går ud og køber en MacintoshPC
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. januar 2005 - 16:42 #8
Du gider ikke den simulator der eksisterer. (har hørt at den er EKSTREMT langsom)
-it sucks!

Du kan dog lege med fornemmelsen her:
http://www.download.com/AppleK-Pro/3000-2110_4-10217175.html?tag=lst-0-4
Avatar billede ghost2000 Nybegynder
18. januar 2005 - 21:07 #9
Hvordan skulle det der AppleK-Pro fungere ?, hmm men vil nu stadig gerne hører mere om den emulator uanset om den er langsom
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. januar 2005 - 00:40 #10
AppleK Pro is kernel mode USB driver for Windows. The keyboard that can be used is Apple USB keyboard of the attachment in Macintosh, and ADB keyboard (The ADB-USB converter is used). If you use AppleK Pro, you can operate Windows by the sense operated with Mac. Moreover, you can use the power key and the media keys. Additionally, screen shot, Forced termination, and task switching can be used.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. januar 2005 - 00:42 #11
jeg gider forresten ikke lede efter en Mac-simulator til PC, som jeg ikke kan huske hvad hedder.
-det lyder simpelthen for kedeligt og alt for meget PC-agtigt.

Dette er et Mac-forum . . . Glem mere om PC-spørgsmål.
-opret f.eks et under PC-software! (det er til dem der bruger sådan noget)