Avatar billede lare Nybegynder
17. januar 2005 - 16:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på vedhæftede filer

Hvorfor får jeg denne NDR

Exchange 2003

This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full.  Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.

Jeg kan godt læse, men modtager har ingen begræsning, og jeg har sat maks KB til 40000 i udgående email.

Jeg sender ca. 25 MB
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2005 - 20:14 #1
Det ser ud som det er en NDR, fra en extern e-mail konto. Det har du ingen indflydelse på.
Det ville være memmere at give et svar, hvis du postede den originale NDR.

:-)
Avatar billede lare Nybegynder
17. januar 2005 - 22:50 #2
Den originale NDR. ??? Ikke forstået. Sorry

Modtager kan godt modtage den datamænge fra andre afsendere.
Avatar billede lare Nybegynder
09. april 2005 - 15:25 #3
Lukker