Avatar billede sanded Nybegynder
17. januar 2005 - 07:38 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Aethra Starvoice router - forwarding.

Hey.

Jeg har en router som hedder Aethra Starvoice, den man ser hvis man har Cybercity med IP telefoni, altså hvor man kan ringe gratis og har ADSL samtidig.

Problemet ::

Jeg har skulle hente WOW beta final, den henter.. men langsomt.
Jeg skal have forwardet en port til min pc.

Nogen som ved hvordan man gør dette, eller kan sende et link på netop Port forwarding på denne router.

Håber på et godt svar :)

MvH Sanded.
Avatar billede sanded Nybegynder
17. januar 2005 - 07:55 #2
Hmm ja ok tak. den har jeg dog prøvet, men måske mig, som ikke har været ihærdig nok. prøver squ lige igen når jeg kommer hjem. men tager stadig imod tilbud af forslag.
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2005 - 08:00 #3
Hvis du følger den punkt for punkt, så burde den nu nok virke :)
Avatar billede sanded Nybegynder
17. januar 2005 - 08:15 #4
hmm :P - du kender det jo selv, man hopper punkter over bare for at se om man ikke liiiiiiige ku få det til at virke hurtigt.
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2005 - 08:49 #5
Tjo, men så er man jo også selv skyld i at det ikke virker, og at man dermed så skal bruge endnu mere tid fordi man skal starte helt forfra for at være sikker på at få alle punkter med ;)
Avatar billede levich Nybegynder
17. januar 2005 - 09:10 #6
Her er den hurtige vej gennem vejledningen:
a) Log ind som vist i de to første figurer.
b) Klik på "advanced setup" og derefter "list of proxy".
c) Nu kan du så følge fremgangsmåde vist i det sidste punkt 7 i vejledningen.
Avatar billede levich Nybegynder
17. januar 2005 - 09:11 #7
Se forresten lige det her link: http://www.portforward.com/cportsnotes/battlenet/wow.htm i tilfælde af, at du ikke er klar over, hvilke port der skal forwardes.
Avatar billede sanded Nybegynder
17. januar 2005 - 09:25 #8
Hey nice :) - jamen jeg tester squ lige når jeg kommer hjem.. jeg hader bare nye routere, for man lærer lige den gamle at kende og får så en ny pga tlf feks. :/
Avatar billede snowball Novice
21. januar 2005 - 14:58 #9
sanded: Fandt du ud af noget? :)
Avatar billede levich Nybegynder
15. februar 2005 - 15:58 #10
Pointfordeling.
Avatar billede sanded Nybegynder
16. februar 2005 - 07:54 #11
aner ikke om problemet er løst... har ikke prøvet :P