Avatar billede killa_freak Nybegynder
16. januar 2005 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup af mails i Thunderbird

Da jeg snart får ny pc, ønsker jeg de emails jeg har modtaget, gemt, så jeg på min nye maskine kan læse disse mails, hvis jeg skulle få brug for dette.

Er en måde, hvor man kan lave backup af mails og adressekartotek i Mozilla Thunderbird?
Avatar billede gammelhat Nybegynder
16. januar 2005 - 22:10 #1
Hvis du tager egenskaber på local folders, kan du under 'local directory' se hvor de ligger gemt
Avatar billede snowball Novice
16. januar 2005 - 22:29 #2
I C:\Documents and Settings\<din bruger>\Application Data ligger der en Thunderbird folder. Tag en kopi af den - så har du en backup af alt i Thunderbird.
Avatar billede killa_freak Nybegynder
16. januar 2005 - 23:48 #3
Det lyder fint. Hvis jeg kunne få jer til at lave et svar, så er der her 15 pint til jer begge (gammelhat og snowball).
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2005 - 06:49 #4
:)
Avatar billede ejvindh Ekspert
17. januar 2005 - 14:49 #5
Hvis det skulle have interesse har jeg i denne tråd lavet et script, som kan gøre det automatisk (jeg ved godt det er lidt off-topic...):
http://www.eksperten.dk/spm/575964