Avatar billede skiis Nybegynder
16. januar 2005 - 18:22 Der er 4 kommentarer

USB2 problemer

Hejsa

Når jeg tilslutter min mp3 afspiller(fra www.inkclub.com) bliver den fundet med det samme. Dog forsvinder den lige så hurtigt igen. Jeg får den velkendte lyd fra Windows som indikere at der er fundet en USB enhed, men den når kun lige kort at optræde i stifinderen med et udråbstegn hvorefter den forsvinder igen. Sådan forsætter det så til jeg fjerne enheden igen. Mine usb enheder fejler dog ingenting da jeg både kan tilslutte ekstern HD og printer.

Nogen idéer?
Avatar billede nopsen Ekspert
16. januar 2005 - 18:28 #1
kører du med minimum service pack 1? den har understøttelse for usb2.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. januar 2005 - 18:32 #2
er er der en side her > http://www.usbman.com/USB%202%20News.htm
der omhandler og giver løsninger på problemt..?
Avatar billede skiis Nybegynder
17. januar 2005 - 09:13 #3
Jep - jeg kører SP2 og som sagt så har jeg ingen problemer med at kører andre USB 2 enheder. Mp3 afspillerne virker også fint på win98 med en driver.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. marts 2005 - 11:41 #4
fandt du en løsning, så skriv den her, og tag point selv..O)