Avatar billede plets.dk Nybegynder
20. marts 2001 - 12:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FreeBSD

Hmm skal man have en anden varsion af Halflife når man skal have den ind på en Freebsd maskine??
og kan man bruge en 350Mhz med 64mb ram og netkort 10/100 som game server?
skal jeg have et bestemt netkort for at den kan bruget i en UNIX maskine?!
Avatar billede delwin Nybegynder
21. marts 2001 - 11:36 #1
Jeg ved intet om gameservers, men med hensyn til dit netkort.. Du kan faktisk bruge lige det kort du vil, hvis der er drivere til det.. Men jeg vil anbefale dig at holde dig fra Realteks kort.. De giver en MEGET MEGET skodet overførsel..

Find et gammel 3Com 905 eller noget lignende..

Delwin
Avatar billede plets.dk Nybegynder
21. marts 2001 - 13:52 #2
Hmm jeg har kun 2*3com 10 mbit 3c5098 og et Vegas(PRO120 PCI Fast Ethernet Adapter)!.
Avatar billede plets.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 19:58 #3
jeg lukker denne men delwin du skal have nogle point så svar lige!..
Avatar billede delwin Nybegynder
27. marts 2001 - 13:50 #4
oki..

Voldsom volvo
Avatar billede delwin Nybegynder
27. marts 2001 - 13:55 #5
Jeg er forresten ikke sikker på om dine 3Com kort ikke er understøttet... Det kan da være at de kører fint..
Avatar billede skwat Praktikant
30. marts 2001 - 12:42 #6
Gå efter er netkort der køre på DEC21143 chipsættet, TrendNet laver nogle meget gode nogen til billige penge.
Avatar billede dar Nybegynder
08. april 2001 - 11:34 #7
plets.dk>> Du kan kun køre half-life på en windows-maskine.
Hvis det bare en hl-server du vil have kan du downloade en til linux, hvilket der jo også er understøttelse af i freeBSD...
Avatar billede plets.dk Nybegynder
08. april 2001 - 13:10 #8
den er kun server som den skal bruges til!