Avatar billede mikze Nybegynder
16. januar 2005 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger 6.2

Hej

Jeg sidder lige nu, stadig med det problem at jeg ikke kan komme på MSN som har stået på i 2 dage. Det er mit MSN Messenger 6.2 som ikke vil logge på. Jeg har prøvet at genstarte min PC et hav af gange og uninstallere og installere igen. Jeg prøvede så at logge på med 7.0 som godt vil logge på, jeg har så afinstalleret det og prøvet 6.2 igen, det virker ikke.

Nogle som har samme problem?
Nogle som ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede mikze Nybegynder
16. januar 2005 - 19:12 #1
..
Avatar billede sjatten Nybegynder
17. januar 2005 - 06:45 #2
Tag en virusscan og se om det hjælper
http://housecall.antivirus.com/?
Avatar billede mikze Nybegynder
22. januar 2005 - 21:42 #3
nej, det var tilsynladende bare noget med MSN den weekendt, det hele virker nu.