Avatar billede zuixy Nybegynder
16. januar 2005 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Undertekster. srt ?

Hej alle.

Jeg vil til og brænde fra Avi til dvd, og jeg bruger guiden her : http://www.digitalempire.dk/convert/diko.shtml

Mit problem er så, at jeg skal sætte undertekster på, en srt fil, men hvor finder jeg dem ? ;S

Plz hjælp.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:29 #1
Hvad mener du med hvordan du finder dem?
Er underteksterne gemt som en srt fil?
Avatar billede zuixy Nybegynder
16. januar 2005 - 14:31 #2
Altså som dette billede viser ; http://www.digitalempire.dk/pics/diko10.jpg

Skal jeg bruge en srt fil, hvor kan jeg downloade dem ?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:35 #3
Altså, ved ikke helt om man må poste det på eksperten for downloading af undertekster til film er ulovligt så vidt jeg ved, men for det de viser på digi, der er det hjemmelavet undertekster, men hvis det fx er lad os bare sige : shreak du vil brænde fra avi til dvd og du så vil lave undertekster skal du enten selv lave dem eller hente dem fra nettet: men som sagt ved jeg ikke om jeg må poste links til siderne .
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. januar 2005 - 14:36 #4
Så har du en mail eller msn så kan jeg sende dem til dig
fro mener jeg har nogle links ligenede
Avatar billede zuixy Nybegynder
16. januar 2005 - 14:36 #5
nej okay.
Avatar billede bleze Nybegynder
16. januar 2005 - 16:59 #6
lyder som om du har gang i noget ulovligt...  subrip er et program der ripper subtitles fra dvd film.
Avatar billede zuixy Nybegynder
29. maj 2007 - 08:35 #7
Intet ulovligt over at sætte undertekster på en film ;)