Avatar billede getline.dk Nybegynder
16. januar 2005 - 13:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Wolfenstein logo

hejsa alle sammen ja nu skal der ske noget nyt igen.

det gamle logo er blevet lidt for kedlig.
skal bruge et Wolfenstein - Enemy Territory logo
der skal stå time2kill.dk i logoet

i kan tage et kig på http://winds-of-fate.com det skal være sammen størlse :)

håber der er en der gidder hjælpe !
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 16:04 #1
Avatar billede getline.dk Nybegynder
16. januar 2005 - 16:30 #2
kan du smide til mere på ! over på time2kill siden ? mit problem er at resten af hjemmesiden passer ikke til baggrunden på logoet ?
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 16:36 #3
Øhhhh.... hvad skriver du der?
Avatar billede getline.dk Nybegynder
16. januar 2005 - 16:50 #4
den er ikke så go den baggrund på loget ! den passer ikke ind i hjemmesiden
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 17:04 #5
Baggrunden er sort - men det er måske alt det grønne du ikke kan lide?
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 17:10 #6
Avatar billede getline.dk Nybegynder
16. januar 2005 - 17:47 #7
se nu snakker vi :) nu er faverne helt ok kan der kommer noget mere på venstre side ? måske rykke time2kill ned i bunden og en tand mindre også nogen flere wolf et ting  ????

det ville være totalt cool hvis du kunne
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 18:07 #8
Hmmmm - så lige at jeg havde lavet det for stort. Reducerer du billedestørrelsen på hjemmesiden?

Du får lige et rettet - og der er time2kill knapt så fremtrædende?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10507

Hvis flere ting - hvad kunne du tænke dig?
Avatar billede getline.dk Nybegynder
16. januar 2005 - 18:15 #9
nogen flere billeder en mand et våben det må du selv om det ser bare lidt tomt up over til venstre
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 18:16 #10
Jeg kigger på det...
Avatar billede getline.dk Nybegynder
16. januar 2005 - 18:56 #12
kan der komme et våben med ??? så er det helt OK
accepter dig nu
Avatar billede weblex Nybegynder
16. januar 2005 - 19:46 #13