Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 10:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at skaffe AMD64

Har ledt og ledt uden held!

Kan nogen på nogen som helst måde hjælpe mig til at finde en AMD64 3500+ 0.09 micron CPU

Har forsøgt på http://overclockers.co.uk - men de vil ikke godtage mit visa, og kræver billede af mit visa kort sendt til dem! Dog kan det ikke lade sig gøre, da jeg ikke på besvare den mail de har sendt mig - som forklare de ikke "tror" på det er mit visa!!

Har nogen en hjælp evt?
Avatar billede busch Nybegynder
16. januar 2005 - 16:47 #1
www.shg.dk
www.midtdata.dk
Nogle af de to? Jeg ved, at de har den processor du taler om.
Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 16:49 #2
Har været der og den er ikke på lager
Avatar billede busch Nybegynder
16. januar 2005 - 16:51 #3
sorry, vidste ikke det skulle være SÅ hurtigt ;)
Avatar billede winchester Nybegynder
16. januar 2005 - 17:05 #6
Nej hvor nederen.. det er så ikke sikkert det passer alligevel. Kan se de har 3000+ og 3200+, og også 3500+, men det ser ud som om det er den gamle Hammer-model. Sorry!
Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 17:06 #7
Hey mester :D

Kan ikke se om den er med 0.09

Kender du shoppen?
Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 17:06 #8
nemlig *G*

Irriterende den er så svært at finde
Avatar billede winchester Nybegynder
16. januar 2005 - 17:10 #9
Jeg har ikke handlet som sådan i shoppen, men har været langt i ordren for at se om man kan bestille til Danmark. Og det kan man.
Og det er da værd at prøve at maile til dem og høre om det er winchester-modellen de har. Når nu de har de 2 mindre versioner.
Avatar billede winchester Nybegynder
16. januar 2005 - 17:11 #10
Det er sku tit galt med de firmaer at de bare bruge gode gamle copy-paste når de opretter nye varer :-)
Kan se at de også skriver 3000+ og 3200+ er o,13micron. Og det passer da i hvert fald ikke.
Avatar billede freehelp Praktikant
16. januar 2005 - 17:12 #11
Utroligt det skal være så svært :D
Avatar billede winchester Nybegynder
16. januar 2005 - 17:23 #12
Ja jeg forstår det heller ikke :-)
Avatar billede winchester Nybegynder
21. januar 2005 - 14:28 #13
Shg har fået den på lager nu, bare hvis du ikke selv har set det.
Avatar billede freehelp Praktikant
21. januar 2005 - 15:29 #14
Fik den fra Sverige - men fedt med din opmærksomhed :D