Avatar billede lundj Nybegynder
15. januar 2005 - 22:01 Der er 5 kommentarer

boot på XP

Jeg vil formatere, men kan ikke få PCen til at boote på min XP CDer.
Den ER sat som first boot device og - den kommer ud med... vil du boote på CD drev? - meeen der kan jeg sgu' ikke "fange" den, nå jeg taster enter og en tast - som den beder om så går der en pause og den starter bar på HDen (:
Kan det have noget med brænder at gøre??
Avatar billede kalp Novice
15. januar 2005 - 22:03 #1
Hvis du selv har brændt den er det derfor:)
Avatar billede avni Nybegynder
15. januar 2005 - 22:20 #2
man kan ændre "boot" række følgen i bios.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2005 - 22:36 #3
Det lyder som om MBR på din cd er defekt
Avatar billede lundj Nybegynder
15. januar 2005 - 22:44 #4
1. Jeg har ikke selv brændt den
2. CD er - som jeg skrev første boot
3. Samme CD har jeg da ført brugt!
Desuden har jeg prøvet med en vens CD, netop for at afprøve om de skulle være CDen, men den ville heller ikke boote op (:
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2005 - 22:53 #5
Er det en af de computere hvor du i BIOS har mulighed at disable boot på floppy og harddisk så gør det