Avatar billede jpe Nybegynder
15. januar 2005 - 21:59 Der er 1 løsning

samenlign to form felter og giv et tredje felt en værdig

Jeg vil godt lave en emne bog af en slags. Der til skal jeg bruge lidt hjælp for jeg kan ikke lige løse det på den måde jeg havde tænkt mig... Hvorfor laver du det så ikke på en anden måde? til det må jeg svare med et spørgsmål "hvordan kan det være at vi mænd ikke vil sige vi er faret vild"... Så burde der vel ikke være mere diskution om det :-D
jeg vil gerne lave det sådan at to form felter bliver sammenlignet således at hvis det ene er tom så køre vi med det andet. Den værdi skal så gives til et tredje (skjult) felt.
Forresten skal det forgå på samme side... dvs. at på action=<%call sub%> agtigt. Således at dataerne bliver behandlet inden siden skifter.
Håber det kan forstås :-D
Avatar billede jpe Nybegynder
20. marts 2007 - 09:11 #1
lukker