Avatar billede silas Nybegynder
15. januar 2005 - 19:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

proces linjen i 2 linjer

Jeg vil gerne have min "hurtig start" til at ligge inden i min proceslinje, men over resten af proceslinjen. Efter jeg har formateret, kan jeg kun trække den ud så den er et vindue for sig selv, eller få den til at være til højre eller venstre for åbne programmer... Hvordan får jeg den til at ligge over de åbne programmer?
Avatar billede haverslev Novice
15. januar 2005 - 19:31 #1
Er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis du højre klikker på linien og låser den op, så skulle du ved at køre musen langsomt ned mod linien, få en dobbelt pil
Hold venstre musetast nede og kør opad så den bliver dobbelt så høj.
Du kan nu trække ikonerne til hvad side du vil - husk at låse igen
Avatar billede silas Nybegynder
15. januar 2005 - 19:48 #2
Ah, det var sådan man gjorde... Det med dobbelpilen for at gøre den højere havde jeg ikke lige luret - tak for hjælpen. Du skal lige oprette et svar hvis du vil have point :).
Avatar billede haverslev Novice
15. januar 2005 - 20:01 #3
ok, godt det virkede ;o)