Avatar billede softice Nybegynder
20. oktober 1999 - 23:57 Der er 1 kommentar

Dansk Netværk af Linux freaks og IRC :) *S*

Hejsa

Vi sider 2 gutter og har været ALT for lang tid på nettet og kedet os.. Derfor er det nu endt med at vi har lavet en irc server :).

Hvad vi tænkte på var om der var nogle ude i den vide verden som der evt havede lyst til at hoppe med på vogen og køre et dansk irc net ?

Vi har dog vores regler men de er faktisk grundlag for "Normal opførsel", så ikke noget med at gå amok og starte med at k-line alt og alle :(

Så hvis der er nogle som sider på skoler, har en webserver og vil køre lidt irc, eller hvis man nu bare havede en fast forbindelse. Så hvis man gerne vil køre en irc server så er det her en åben invitation til at hoppe med..

Som vi køre nu køre vi en Hybrid IRCD, og HybServ

vores nuværne server køre på irc.wallin.dk så kig forbi og lad os tage en snark

med venlig hilsen

Henrik J. Nielsen
(SoftIce)
Avatar billede procat Nybegynder
08. november 1999 - 09:18 #1
Prøv og snakke med n42 på ircnet.dk, det er nogen linux freaks som måske vil skifte server =)