Avatar billede grabit Nybegynder
20. marts 2001 - 09:27 Der er 3 kommentarer

søger freelance sælger

Du vil modtage en god provision af dit salg! Du modtager egen webshop samt fax og telefonservice forbundet med salget! mailto:kontakt@grabit.dk. Produktet er UpdateMadeEasy www.7step.com. Her kan du også downloade en Dansk brouchure!
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2001 - 11:08 #1
Det lyder spændende, jeg har sendt dig en mail.
Avatar billede krellers Nybegynder
20. marts 2001 - 13:58 #2
Det lyder spændende kunne du ikke fortælle lidt bredere om det hvis du vil sende mig en mail på kreller@krellers.dk
Avatar billede grabit Nybegynder
17. april 2001 - 22:56 #3
Det handler om at blive en freelance provisions sælger. evt. kan du modtage din egen webshop som dit salg kan afvikles fra!

Arbejdsområde:
Salg/Marketing

Jobtype:
Kontrakt/Projekt/Freelance
Studie/Fritid

Beskrivelse af stillingen:
Du vil modtage provision af det salg du afvikler. Kan du se dig selv i andre relationer til programmet updatemadeeasy ?

Internationalt site: http://www.7step.com.
Dansk site: http://www.grabit.dk/updatemadeeasy.
Det anbefales at du downloader PDF fra siden (DEN FØRSTE SIDE PÅ WEBSITET). Brochuren indeholder flere informationer blandt andet om de tre kunde typer og mere i dybden om programmets anvendelighed.

Provision vil starte på 25% af programmets salgspris kr. 1200.- inkl. moms. Storkundeaftaler kan hurtigt blive 200 til 1000 licenser, eller flere. Prisen er samtidigt så lav at næsten alle er til at overtale til en afprøvning af programmet.

Der er mange nye funktioner på vej samt at programmet i den næste version er til både MAC og PC. Til programmet er der forskellige færdige websitet under udvikling som man modtager sammen med licensen.

Der er pt. ikke udviklet noget aftalepapir men lad os først snakke om hvad du forventer!

Hvis du savner flere informationer så ring venligst til Jan Mikael på mobil 2814 9111

Lønniveau:
Forhandles individuelt

Om grabit media:
.com adressen ledes af Grabit media http://www.grabit.dk der i 1995 etablerede sig i billund. Senere er vi rykket til Århus og arbejder med at præsentationer på hybrid CD og siden 1997 hvor Internettet blev et mere seriøst medium, startede vi med at udvikle til Internettet. Derfor har grabit media en god erfaring når det kommer til at mere tekniske løsninger som online shockwave, eller flashbaserede produkter. Firmaet ejes af Jan Mikael Christiansen som har arbejdet med hypermedier siden 1993 og med multimedier i snart 15 år.