Avatar billede edske Nybegynder
14. januar 2005 - 10:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Monitorering af smtp

Hej eksperter

Jeg står og mangler et program til at opfange en mailspammer på vores netværk. Jeg har adgang til firewallen som er en smoothwall ( www.smoothwaal.org ). Hvilket program kan man bruge til at se alt som bliver sendt over port 25???

Claus
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. januar 2005 - 14:31 #1
det kan du med proport. Og netlimiter, viser også oplyninger om up/download, ..prøv dem.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. marts 2005 - 11:38 #2
:O)
Avatar billede frederikns Nybegynder
05. maj 2005 - 15:30 #3
jeg ved ikke om det er en sniffer du vil have, men her er en sniffer der kan overvåge netværket for mere eller mindre alt der bliver sendt eller hentet:
http://www.spyarsenal.com/network-sniffer/

Download her:
http://www.spyarsenal.com/network-sniffer/give-me-too.zip
Avatar billede edske Nybegynder
10. april 2006 - 08:31 #4
Ikke noget svar som kunne bruges