Avatar billede jay Nybegynder
14. januar 2005 - 03:25 Der er 1 løsning

horisontale sider men ikke alle

Er der en måde hvorpå man kan få nogle af ens side til at blive lagt ned, som man kan med hele dokumentet ved at vælge orientation: landscape under format -> page.
Jeg tænker om man evt. kan sige at den kun skal ligge siderne 1-5 ned, eller noget tilsvarende.

Jeg arbejder ganske vidst i OpenOffice, men den kan så vidt jeg ved ca. det samme som StarOffice(?)

Tak for hjælpen.
Avatar billede jay Nybegynder
24. marts 2005 - 12:34 #1
Nå nu er det ved at være lidt tid siden jeg oprettede spørgsmålet, og ingen svar, så nu lukker jeg det.
Fandt ud af at det kan lade sig gøre ved at oprette en ny sidetype, dog er der nogle problemer med at komme væk fra det igen.
Problemet er bare at også sidehoved og sidefod kommer til at blive på den "lange" led, så det løste ikke helt mit problem, da det kun var indholdet jeg gerne ville have lagt ned.