Avatar billede intenz Novice
13. januar 2005 - 23:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafik til webdesign

Hej.

Jeg har siden www.livewebstats.dk
Jeg er i øjeblikket ved at omprogrammere det hele (også på tide?) så det bliver fuldt optimeret både med programmering og database opbygning.

Men jeg er en knold til at lave grafik.

Jeg har ingen erfaring i at købe sådan noget (plejer at lave det selv, som det måske fremgår :D)
Men hvor meget vil i tro et design ville koste?
Jeg ved godt det måske er svært at give et bud sådan i den blå luft.

Jeg skal kun bruge en side i fx. adobe med en bredde på omkring 780px. Der skal ikke skrives noget kode, det ordner jeg selv.
Gerne et simpelt, stilrent design.

Jeg tænkte selv på et logo øverst/venstre hjørne og en menu ned langs venstre side.

Nogle der har nogle bud? Og gerne link og referencer hvis i har.

På forhånd tak.

Og ikke noget med flash eller lign.
Avatar billede mads111 Nybegynder
14. januar 2005 - 00:34 #1
Hej,
Mit navn er Mads Timmermann..
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider til meget billige penge grundet jeg er under uddannelse, nemlig indefor området.

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Mere info, samt referencer på www.timmer.dk - mail: mads(A)timmer.dk
Avatar billede g1um Nybegynder
14. januar 2005 - 07:48 #2
Vil godt designe noget til dig, også med css2 hvis det skal være.
Du kan se nogle designs her: http://g1um.deviantart.com/

du kan kontakte mig på    glum.ua(at)gmail.com
Avatar billede areon Nybegynder
14. januar 2005 - 07:58 #3
Jeg ville ligeledes gerne sende dig en pris på et grunddesign.. kan du give mig din mail og så sender jeg dig en pris. :)
Med venlig hislen
Thomas
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. januar 2005 - 08:28 #4
du er velkommen til at sende mig mere info på martin@tygsen.dk som vil jeg se om jeg kan matche de andres tilbud.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2005 - 18:09 #5
har sendt dig en mail....
Avatar billede intenz Novice
19. januar 2005 - 10:55 #6
Jeg kigger lidt på dem jeg har fået og sender tilbud til en.

tak for svarene