Avatar billede xzil Nybegynder
13. januar 2005 - 17:55 Der er 5 kommentarer

Connect til Mirc

Alle os der har arronet i Byen her kan Ikke Komme På mirc. Vi Køer På samme Ip adresse der gælder Om en 500 Stykker Plz Hjælp Migg ?
Avatar billede tingholm Mester
13. januar 2005 - 18:00 #1
den skriver velk noget i stil med "too many connections from your ip" ??
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 18:00 #2
Nu er mIRC jo kun en klient til IRC-protokollen. Kan du ikke komme på nogen som helst IRC-netværk? Eller har du kun testet Quakenet?
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2005 - 18:41 #3
Du kan erhverve en trust-account hos Quakenet i disse situationer:

http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=128
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2005 - 18:41 #4
.. jeg gætter på det er dette netværk du vil have forbindelse til :)
Avatar billede tingholm Mester
17. januar 2005 - 14:26 #5
pacr00n: der står i trust-faq at brugeren ikke selv kan... han skal få sin isp til det... altså i dette tilfælde arronet...!