Avatar billede trylleklovn Nybegynder
13. januar 2005 - 16:45 Der er 2 kommentarer

Internet adgang for java applikationer på k700

Jeg har for nylig købt mig en k700 men er nu blevet en smule frustreret over at at mine java programmer/spil ikke kan få adgang til gprs forbindelse.
Jeg kan sagtens surfe via den indbyggede browser.
Jeg har sat indstillinger adgang til nettet via java applikation.
Jeg svarer ja når telefonen spørger om programmet må få adgang til gprs forbindelsen.

Er der nogen der har haft et lignende problem og evt. en løsning på det?

Jeg har på http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=66330&start=0 læst lidt om de forskellige firmware versioner til k700.

Jeg har selv version R2AA003. Jeg har dog ikke kunne finde flere information om version R2AE033 hvor der på det nævnte site står at der er fejlrettelser i java delen.
Avatar billede trylleklovn Nybegynder
13. januar 2005 - 20:30 #1
Ja ..
Avatar billede trylleklovn Nybegynder
14. januar 2005 - 15:14 #2
Jeg har nu fundet ud af at hvis jeg bruger CSD frem for GPRS så virker det upåklageligt, men det har jeg hverken tid, penge eller tålmodighed til. Jeg har abonnoment hos orange og jeg vil høre om der er nogen andre der har haft lign problemer.