Avatar billede uni5 Nybegynder
13. januar 2005 - 14:49 Der er 2 kommentarer

server hjælp?

vi skal lave en remote desktop over internettet

her skal man kunne mødes på en server som styre forbindelsen mellem de 2 pc´er

dette bruges for at vi ikke skal åbne porte i vores firewall

er der nogen som kender til dette software?

på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede areon Nybegynder
14. januar 2005 - 09:38 #1
øhh lidt forvirret... i ønsker at kunne styre 2 PC'ere fra jeres server?? "Mødes på serveren?" = hvad skulle i mødes der for - hvilke funktioner ønsker i der??(en intranetLøsning med projektkoordinering og planlægning?)
Avatar billede kjeldb Nybegynder
30. april 2006 - 14:12 #2
I vil kunne bruge en Windows Small Business Server 2003 (standard).