Avatar billede bdp Nybegynder
13. januar 2005 - 13:41 Der er 2 kommentarer

USB 2.0 driver til abit nfs7 bundkort

Jeg har et Abit nfs7 socket A bundkort. Da jeg ikke har SP1 installeret (det er her usb 2.0 driveren ligger) kan jeg ikke bruge mine usb porte som usb 2.0. Jeg kan ikke lægge sp1 ind på pc'ern. Jeg har hentet sp1 og downloadet den så jeg har den på cd-rom, men den er pakket. Hvordan får jeg pakket den ud så jeg har adgang til at få en usb 2.0 driver lagt ind. Hvis sp1 kunne installeres var det jo nemt nok. Mærkeligt nok ligger der ikke en usb 2.0 driver på abits hjemmeside, kun en til windows 98 og den kan jeg jo ikke bruge. hvordan løser jeg problemet så jeg får min usb 2.0 port til at virke.
Avatar billede haverslev Novice
13. januar 2005 - 20:10 #1
Hvis du ikke får lov at installere SP1 eller SP2, ja så tyder det på, at det ikke en orginal licens du har.
Hvis ikke minimum SP1 ikke er installeret, ja så får du højst sandsynlig ikke USB 2 lagt ind - desværre.

Prøv evt.denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;822603
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
14. januar 2005 - 16:07 #2