Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
13. januar 2005 - 10:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

web hotel

Hej Eksperter,

Hvor kan jeg oprette et godt stabilt web-hotel. I første omgang skal jeg kun bruge det til mail. Det skal selvfølgelig koste så lidt som muligt :-)
Avatar billede goose Nybegynder
13. januar 2005 - 11:15 #1
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
13. januar 2005 - 12:00 #2
Jeg har allerede domænet og en konto hos gratisdns. Jeg skal bare bruge et webhotel. Jeg syntes ellers det ser okay ud, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg bestiller det
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2005 - 12:08 #3
www.web10.dk

Der kan man godt beholde sit domæne hos gratisdns. Jeg mener det er noget med at man vælger "ikke selv at styre DNS" ved oprettelse.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
13. januar 2005 - 13:00 #4
www.dumdidum.dk i samarbejde med www.gratisdns.dk.

Vupti du har et gratis mailhotel til dit domæne.
Avatar billede kalb Nybegynder
13. januar 2005 - 14:25 #5
Liste med udbydere .
http://www.webhostpriser.dk/17/?PHPSESSID=1ebda4fcdf0d411aa2edece89b2f0a6d

http://www.hostpriser.dk/Mail_soeg.asp
Her kan du selv bestemme pris pr. mdr. og størrelse MB

Husk at pris, sikkerhed og service hænger sammen.
Avatar billede tech4me Nybegynder
13. januar 2005 - 17:42 #6
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk hvis det skal være stabilt og godt med god service og support. Men prisen er lidt højere end mange af 10 kr's webhoteller der findes. Men pris og kvalitet hænger jo oftes sammen.
Avatar billede mikmakmuk Nybegynder
13. januar 2005 - 17:48 #7
Det har du jo ret i. Jeg er kun interesseret i oppetider. Jeg ville gerne betale hvis de understøttede JSP, men det gør de jo ikke.
Avatar billede moonlight Nybegynder
23. januar 2005 - 19:51 #8
www.hostingsuite.dk er et godt valg.