Avatar billede allan21 Nybegynder
19. marts 2001 - 22:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linie afstand i en rapport C5

Hvis man ønsker dobbelt linie afstand når man skrive flere varenr. på en faktura. Hvordan tilrettes dette.
20. marts 2001 - 07:40 #1
En fix lille måde at gøre det på kunne være at bruge notatet for varelinien Alt+N og lave et Entertryk - det burde gøre det :-)
Det skal selvfølgelig gøres pr. varelinie, men er gratis.
Avatar billede dma Nybegynder
20. marts 2001 - 08:37 #2
Præciser lidt mere. Ønsker du at alle varelinier fylder 2 linier ?
Avatar billede allan21 Nybegynder
20. marts 2001 - 20:15 #3
Jeg har formuleret mig forkert.
Hvis jeg ønsker dobbelt linieafstand efter hver varelinie automatisk.
Og vise-verse Hvordan gøres dette
Avatar billede dma Nybegynder
21. marts 2001 - 08:46 #4
Løsning:

Du indsætter en linie med type \"Body\" knyttet til kartoteket OrdLinie (eller OrdLinieArkiv hvis det er version 2.0 eller nyere).

Forresten - er det ikke en fejl at du har accepteret dit eget \"svar\"?