Avatar billede poppesen Nybegynder
13. januar 2005 - 10:36 Der er 5 kommentarer

Hvad er kostpris?

Jeg er igang med en opgave, hvor vi sakl beskrive kostprisen!!?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
13. januar 2005 - 10:41 #1
Kostpris er den pris en varer koster dig totalt inden du sender den videre ud af døren.

Indkøpspris.
Lager
Forarbejding
Lager
Pakke den
Sælge den (Feks. Reklame, Telefon sælger)
Sende den
Reklamationer

Alt hvad din varer kræver af udgifter inden du er af med den
Avatar billede freehelp Praktikant
13. januar 2005 - 11:54 #2
Denne kategori er ikke til de spørgsmål du har. Dette er til spørgsmål generelt OM eksperten :_)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:32 #3
Nå, fik du beskrevet kostpris eller hvad?
Avatar billede poppesen Nybegynder
31. august 2005 - 08:11 #4
Jo det gjorde jeg, tak skal du ha!
Avatar billede AMB1 Nybegynder
21. november 2012 - 17:38 #5
Jeg er i gang med en opgave.
Og er kostprisen konstant hvis mine materialer har forskellige priser. ?
Eks. hvis jeg laver trapper, hvor stålpriserne har været svingende de seneste år. er min kostpris så stadig konstant?