Avatar billede gerri Nybegynder
19. marts 2001 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Layer / opløsning

Hej,

Jeg har problemer med at få et layer til at blive på rette sted i forskellige opløsninger!
Avatar billede lillebror Nybegynder
19. marts 2001 - 22:27 #1
Jeg tror ikke det kan hjælpe ret meget det jeg siger men af erfaring med DreamWeaver så kan jeg bare sig at layers skal man holde sig fra i de fleste tilfælde og prøve at finde en anden løsning medmindre man kan kode et layer uden at bruge DreamWeaver for det er jo nemt nok bare at tage et program og klaske noget sammen men man skal også have forståelse for den html kode der bliver dannet når man smækker noget sammen jeg bruger f.eks. kun Dreamweaver når jeg er doven til framesets og tables og sådan
Avatar billede gerri Nybegynder
19. marts 2001 - 22:30 #2
Hvordan koder man så et layer til at ligge i samme position?
Avatar billede johc Nybegynder
21. marts 2001 - 13:50 #3
Du skal fjerne top og left informationerne fra dit layer tag ( <div> går jeg ud fra) og indsætte det dér hvor du gerne vil have det til at dukke op.

Problemet opstår når man I dreamweaver begynder at flytte rundt på et Layer (med musen) - for på det tidspunkt bliver top og left defineret.

Avatar billede gerri Nybegynder
30. marts 2001 - 14:54 #4
Hej johc....

Tak for svaret....jeg har været ude at rejse, derfor får du først point nu!!!

Gerri