Avatar billede killerbrain Nybegynder
12. januar 2005 - 20:26 Der er 4 kommentarer

Geforce 6600 GT?

Jeg overvejer at gå ud og investere i dette gfx kort (url; http://t-data.dk/product.asp?product=4). t-data er den billigste butik på edbpriser, og koster 1409.

Nogen der har erfering med dette grafikkort? Evt. nogen der har andre kort der er bedre til pengene?

Nemlig meget i tvivl om hva kort det skal være.

På forhånd tak :)
Avatar billede madsgr Nybegynder
12. januar 2005 - 21:17 #1
det ser ud til at være et udemærket kort til prisen du har dig der !

jeg har et asus geforce fx 5700 le 256 mb ram agp kort det kostede 800...

det er også fint til spil som hl2 og css men da det kun koster 800 kan man jo ikke forvente det hele vel ?
Avatar billede killerbrain Nybegynder
12. januar 2005 - 21:43 #2
Nej, har du helt ret i :)

Det der får mig til at halte lidt er de kun 128mb? Er det for lidt? Eller er det ligemeget mht til kortets ydelse kontra andre kort?
Avatar billede che0ps Nybegynder
13. januar 2005 - 10:25 #3
Hvis du køber sån et 6600 GT så regn med at der kommer fejl på det ;) der er fejl på monster mange af dem, kender et par stykker som har det og alle sammen har måtte clocke det ned da det ikke kunne klare en 3D test.. det er et af de få kort som jeg ikke vil anbefale til nogle.. hvis jeg var dig ville jeg fortrække et 9800Pro eller et i den serie..
Avatar billede killerbrain Nybegynder
13. januar 2005 - 17:04 #4
Okay. Tak for feedbacken. :)